Slutspurten

Nu kan jag snart räkna timmarna jag har kvar i skolan innan jag tar examen och tar emot intyget och kan titulera mig som FRITIDSLEDARE. Känns ruskigt gött & det är nästan som ett pirr i kroppen just nu i all rusch, lite som studensttiden fast ändå inte. Nu pirrar det i mig då jag får mig en yrkestitel, jag "blir nåt". I klassen pågår just nu "separationsprocessen" i vår grupp och på lördag har vi grillpartaj. Jag är SÅ taggad för en sista kväll/natt med dem otroligt fantastiska människorna jag fått möjligheten att få lära känna & studera tillsammans med. Det har vart en ren fröjd!


Sitter med min gamla laptop i Karlskoga hos mamie och fann en drös med gamla bilder från de 2 åren. Vad säger ni, detta är från ettan. Vem kan glömma den blöta & regniga sommarfjällsvandringen vid Grövelsjön -09?


Nedan är vi som tåg båten sista biten & minns fortfarande hur blöt, kall & vidrig jag var där. Vi hade inte sett el, toa eller liknande på 5 dagar & absolut ingen dusch. Hade försökt tvättat av mig i en 3-gradig bäck under veckan.



Wet - wet!



"SLAV"




Vi är stolta trefotsbyggare här, haha. Kolla Lejlas friluftskläder som hon bar på fredagar ;)



Ni är alla tre så söta & ser så unga ut. Helt ändrade frisyrer idag mot då.



Mot ÖN!!!





Konferencier med två stiliga pojkar har man hunnit vara (likaså smalare var man då..).



Inför jul va?



Hahaha mobilkamerabilder...



Julmys hos Ewa & som sagt, skilnad på frisyrerna...



Ingen är sig lik...




Lucia =)



Så unga & så oskyldiga?!



Haha vårt bidrag till julshowen...



That's all for now folks!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahah, herre gud vad vi har förändrats !

2011-05-26 @ 22:34:22
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Erica

Jises! Jag minns oss inte som så himla annorlunda men det var vi uppenbarligen

2011-05-27 @ 18:59:27
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Erica

Jises! Jag minns oss inte som så himla annorlunda men vi har verkligen förändrats!

2011-05-27 @ 19:00:26
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Tävling!

Var med och tävla om en länkning i dagens låt, tipsa om en låt och du är med :D

2011-06-06 @ 11:56:40
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0