Not forgotten

Äntligen är jag tillbaka! Har inte vågat öppna bloggen, när jag stressat med slutarbetet men NU ÄR DET INNE! Vet ni vilken fantastisk känsla det är? Jag är så nöjd & glad!

Mer glada nyheter? Imorn ska jag på arbetsintervju! Snacka om nervöst! Hur laddar jag om till det, just efter att man känner lyckan av att arbetet äntligen är klart? Well - I can do anything I want to! Så det så =)

Känner ni nån ilska i er? Har ni svårt att kontrollera er när det bubblar över? Idag fick vi en genomgång av ART (Agression Replacement Training) & det va mycket intressant! Tro det kan vara en bra metod att jobba med.

Måndag ska jag opponera på min lilla Lejlurs examensarbete - hehe!

Jag vill också dela med mig att jag är buzzador & har nu hemma ansiktscreme från Lumene Vitamin C+

OM LUMENE VITAMIN C+ LYSTERGIVANDE DAGCREME
Lumene Vitamin C+ Lystergivande Dagcreme är en mjuk och fräscht doftande ansiktscreme som omedelbart ger huden extra lyster. De guldgula hjortronen är kärnan i Lumene Vitamin C+. Hjortron skyddar, renar och ger huden lyster. Magi när den är som bäst!



Jag måste säga att jag är supernöjd med cremen. Föer som provat den? Har ni nån kommentar? Visst doftar den underbart?!

Om ni är intresserade av att bli en Buzzador:
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Anziii):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Anziii>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Anziii</a>

Jag vet att det är superenkelt att inte gå in via min länk men det ger mig mer poäng & möjlighet att få vara med i fler kampanjer, kampanjer som jag sen kommer se till så att ni får vara med och testa!

Dags att kolla kartan så att jag hittar till intervjun imorn i stora staden...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till vännen på intervjun! Puss

2011-05-18 @ 14:48:15
Postat av: Annso

Tack tack, det gick/kändes bra =) Puss

2011-05-18 @ 15:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0