Myrorna anfaller

Sen jag kom hem från intervjun har jag känt mig allmänt rastlös. Myrorna har intagit min kropp men inget jag kan göra, har jag lust med. Beror väl på att jag haft högt tempo med arbetet senaste 2 veckorna och inte vet hur man slappnar av? Intervjun kändes bra & om jag inte erbjuds tjänsten som timvikarie, så var det inte en typ som mig de sökte till tjänsten. Känns gött att känna/tänka så. Har dykt upp fler intressanta tjänster jag sökt så arbetslös har jag svårt att se att jag ska bli. Ser ju hellst att jag får tjänsten som jag var på intervju för i morse då det skulle kunna bli riktigt utvecklande, utmanande och kul.

I påskas var jag på besök i min gamla hemstad Karlskoga. Jag & grabbsen tog en utfykt till tågbron då de blev badsugna. Ett ställe jag hängde vid en hel sommare, i väntan på att fylla fjårtis och börja sjuan. Kameran var så klart med på äventyret:



Snart går vi in i snårskogen, längs med staketet mot sågverket.







Tågbron är så där gammal & skitig så den blir snygg. Nedan så ska Erik klättra upp på bågen och sätta sig & sola.









Där uppe göttar de sig allt!







"Hallå där nere"





Johan tar fram modet inför att hoppa ned i iskalla Svartälven. Den enda tappra av killarna som ville ge ett försök!







Det var nog ganska kallt va?!



"Kramas med sin kompbo litte?"



Fick du smuts på dig Mattias?



En adrenalinstint Johan aka hångelmannen!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0