zum-zum

Nu verkar internet fungera, tog en herrans lång tid & nu har jag nästan vant mig av vid datorerna. Boende i huset har hittils inneburit jobb dygnet runt (känns det som iaf), samtidigt som jag dragits på en hemsk & seg förkylning i över en vecka. Mycket har hänt på den korta tiden vi bott här som bland annat en kalldusch, som det blev i morse. Pannan som ska värma vattnet krånglar & jag trodde det var lagat. Likaså har torktumlaren krånglat & jag går & väntar på ett nytt filter, som nån idiot hade snott inne på Media Markt. De lovade att posta hit ett nytt men DET TAR JU SÅN TID! Badrummet har ett nytt, fint & coolt tak med snygga spotlights, som min coola sambo & svärfar fixat. Idag bör rörmokaren komma & koppla in toastol, handfat & bubbelbadkaret. När allt detta är klart med badrummet, ja då jädrar ska det inredas i huset. Går ju inte att packa upp & fixa fint här hemma när det är en byggarbetsplats. Jag kan oxå berätta att vi nog kommer ha områdets snyggaste badrum! Det är superläckert! Har även hunnit kratta lite i trädgården, sett mina tulpaner i rabatten ploppa upp, rensat ogräs mellan plattorna & njutit av friheten som ges av att bo i hus. Kl 13 börjar jag praktiken & ser fram emot att få komma dit igen. Ett riktigt härligt gäng jag jobbar med.



En bild från i tisdags då solen sken i min trädgård =)

Nu måste jag fixa med tvätt & mat. Take Care!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Du har flyttat till våren med andra ord. I min trädgård finns det snö, inga tulpaner ;)

2011-03-29 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0