Inspireras

Vad vore vi utan inspiration? Jag har roat mig en stund att spana lite inredningsbloggar & längta efter våran flytt, som bara attans! Inredning handlar ju mest om kreativitet & skapande & det passade jag på att göra i PS sen, tills husflytten närmar sig.

Mjuk, gammal rosa försökte jag få in redan i mitt hus för 2 år sen men inte förens nu börjar det dyka upp. J är ju så klart inte allt för faschinerad av det men inspireras kan man väl alltid?



Bilder tagna från H&M Home



Foto av mig från nyår.

Sen vill jag GRATTA Benjamin till världen. K & J är nu stolta föräldrar & jag är sååå glad för deras skull! Vill oxå ha en bebbe ju:)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tusen tack! :) Var sak har sin tid, din tur kommer oxå. Det är många kapitel kvar i livet :)

2011-03-07 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0