A big smile!

Idag sitter jag med ett stoort flin! J's lägenhet blev såld & vi slipper slitas itu för att ha råd att betala dubbla hyror. Solen skiner & i magen ligger en semla. Skolans dag var både intressant & otroligt lärorik. Hade besök av en väldigt kompetent & duktig retoriker som berättade om arbetet på socialtjänsten, där hon jobbar. Nu ser jag verkligen fram emot att få bli klar & ge mig ut i arbetslivet! Därefter jobbade vi med konflikthantering & jag fick verkligen jobba med mig själv där. Alltid kul att få utmanas & utvecklas!

Nu sitter jag & kikar på flygresan till Frankrike & har faktiskt hittat helt ok priser. Känns lite roligare att se fram emot resan nu när lägenheten är såld.

I övermorgon brummare jag ned till Lidköping för att stapla klart de sista kartongerna för på FREDAG - då får vi nyklarna. Jag läääängtar!!!!

 

Det är Internationella Kvinnodagen idag oxå. Så då passar jag på att slänga upp en bild på en kvinnlig förebild till mig. Utan denna kvinna hade inte mycket stått rätt hos mig idag=) Love u mamie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0