Raining cats & dogs

Det tokregnar utanför mitt fönster, så det galet. Hade tänkt promenare av mig lite rastlöshet & skingra tankarna men jag fick nog av regnet då vi vandrade i fjällen med fritidsledarutbildningen. Funderar på att försöka ge mig på att färga mitt hår. Lite läskigt att göra det helt själv bara. Sist fick jag ju lite assistans av min sambo men han, precis som alla andra, jobbar ju. Så tråkigt! Vad gör man när man är ensam ledig & totalt fattig? Det är en ond cirkel som är svår. Finns massa skoj att göra & när jag väl kommer tjäna de pengarna, ja då är man ju i full gång att jobba...

Har en otroligt god vän som heter CARL. Han uppmärksammade min examen genom att ge mig en biljett till FOO FIGHTERS. It's gonna be freakin awesome!



Jag är så lycklig att jag har så fantastiska människor & vänner omkring mig. Just nu känns ni alla lite långt borta bara. Ni ska alla veta att jag önskar ni kunde bo här på min gata.

I söndags tog vi en tur med våra vänner Catriona & Jonny till Orust & låg & lapade sol. Vi till & med badade i havet!!!





Pojkarna var så tuffa att de simmade ut till badbryggan för att steka. Trots att vi badade var det ju INTE behaglig temperatur i vattnet, så den simturen de gav sig på var bara galen!





På kvällen senare så kom en regnskur & efter det kom en sån där läskig dimma & lade sig över ängen vi har brevid huset. Den där ängen som är nån typ av fornlämning, en gammal by, som gör att man inte får bygga där. Med andra ord kommer vi aldrig få grannar på den sida av huset, eller kanske vi redan har sånna där spöken där till grannar? Eller vad tror du?



Kärlek till alla underbara vänner!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sarah

ser ut som i en skräckfilm nästan, kanske lite för ljust bara!

2011-06-11 @ 02:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0