Lenas möhippa

Medan jag försöker skapa ett album via picasa för att dela med mig av den oändliga mängd av foton jag tog på möhippan, så kan jag via några axplock här först.

Nedan har vi dukat upp med en magnifik frukost.



Mina fina vänner står & väntar in the bride to be.



Inte helt ologiskt att bli chockad då man möts av 15 goa tjejer halv nio på morgonen, efter att man blivit kidnappad.







Den där tjejen har ju makalöst blåa ögon! Ändå från Dublin hade hon rest oxå =)


På väg till studion för skivinspelningen.



Nä vet ni? Nu fick jag ordning på mina foton... Ni som vill se fler, hör av er så kanske ni får länken till albumet =)

Nu måste jag packa för imorn så börjar jag jobba 8.30 och går av på torsdag 10.00.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0