Rensning

Har idag på min lediga & molninga dag mestadels städat, tvättat & rensat. Jag har städat på sånna där ställen man inte rengör varje dag, så som i sopskåpet & ordnat upp bland påsar osv, vädrat av våra täcken & därefter bytt till nytvättade & fräscha sängkläder, dammat på alla dess möjliga ställen, skrubbat ur båda badrum med antikalkrengöring & klorin. Självklart skiner alla andra ställen nu som ska, förutom det hemska golvet... Jag ogillar ju som sagt dammsugning och min lilla robotdammsugare står på laddning. Kanske skulle lämna över det sista till dambon? :)

Saknar idag mina vänner. Det är lite ensamt ibland när man väl är ledig & vill skvallra med nån jämnårig. Får hålla mig till nästa helg för då kommer världens bästaste & underbaraste Grinchie!!!



Vi ska nämnligen ut på galej, på detta evenemang:


Jag trivs så sjukt bra i denna stad med så mycket roliga evenmang och happenings. Igår var det Hjulafton här! Tror hela Lidköping med grannkommuner hittade fram till stan denna vackra kväll. Vi passade på att avnjuta en bit mat på en restaurang med utsikt över torget, just då Herkules-planet smeker sig läckert över staden. Wow asså! Jag som inget visste sen innan att det skulle visas upp, trodde nästan vi skulle få besök av det inne på restaurangen, såg precis ut som att det hade sikte mot oss. Antagligen flög de inte speciellt lågt men känslan gav ändå ett litet pirr. 

Ikväll kanske vi fortsätter att lyxa till det, med en bio? Först får nog sambon dammsuga så våttorkar jag efter honom :)

XOXO



Kommentarer
Postat av: Jenni

åh Herkulesen, nästan det bästa med hela Hjulafton! :D Den får inte flyga lägre än 100 m och brukar oftast hålla sig till det... xD

2011-07-02 @ 16:01:04
Postat av: Annso

Jahaa va intressant. 100m är ju rätt tight ;)

2011-07-04 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0