Klänning-issues

19e juli lyfter planet från Landvetter till Toulouse där jag ska närvara på en av mina bästaste vänners bröllop. Kommer bli en magisk vecka med alla underbara älsklingar i ett svettigt & vackert Frankrike. Sitter redan nu & svettas då jag INTE HAR EN ANING OM VAD JAG SKA HA PÅ MIG! Nån som har idé?

Att vara "mjukt kurvig" innebär att man inte klär i all modeller av klänningar. Att vara i södra Frankrike i slutet av juli, innebär att man bör ha något svalt på sig. Klädkod: sommarkavaj!

Bara för att jag är lite mullig innebär inte att jag vill gömma mig i en oversize klänning då jag bara ser större ut. Att ha en skärp i midjan (mindre iaf) funkar inte min kropp. Att bära vitt, rött eller svart - gör man icke på bröllop. Så hallå, help me!



Denna ovan är från asos.com och den är lite intressant men en chansning att klicka hem den idag från england. Det brukar gå snabbt och smidigt men ändå inte en trygg affär, då avresan närmar sig med stormsteg...



Ovan från Nelly och det är ju ett säkrare kort. Tänker att jag klär i färg och att denna känns somrig & festfin.



Ovan från Bubbelroom. Gillar att den ser lite skön och luftig ut men blå? Hm...

Nu ska jag dra ut pippilotterna ur håret för att sen åka till svärföräldrarna då de bjuder på grillar ikväll. Ha det gött!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0