En sommarkaffe?

Jag har blivit utvald till ytterligare en kampanj via Buzzador & nu bjuder jag alla mina vänner på makalöst gott kaffe via min nya Tassimo. Jag kan nu brygga kaffe (mörk & mellanrost), capuccino, machiatio, espresso och varm choklad med smak av marabou. Är ni sugna så är det bara att höra av er & kika förbi! Kanske jag slänger ihop nåt bakverk till din kaffe?!



Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster, det man behöver göra efter en kampanj är att lämna betyg och en recension.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail. Intresserad så lämna din e-postadress i kommentarsfältet så skickar jag dig en inbjudan. Om jag värvar medlemmar ökar min chans att få delta i fler kampanjer. Likaså blir det för Dig om du blir buzzador!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag fick också erbjudandet om den, men jag dricker inte kaffe och Mårten dricker bara ibland så det kändes lite onödigt. Hoppas du blir nöjd iaf=)

2011-07-14 @ 17:26:52
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0