Vi vann!!!

Vi vann budgivningen! Heeelt galet! Kan inte förstå det, bara snurrar runt i min skalle.

Det hela startade i morse med ett samtal från mäklaren som undrade hur vi kände för huset, senaste budet då låg hos de andra bugivaren, aka budgivare nr 1. Jag bad att få återkomma strax med ett bud, efter en dubbelkoll med min blivande sambo. Vi enades att ge vårt sista bud då, vårt sk "tak". Efter att detta bud var lagt kände jag hur hela min kropp började skaka av nervositet. "Att vinna eller försvinna" var det som gällde. Minuterna gick & jag väntade på att det skulle komma ett sms på min mobil. Till slut pep det till. Jag hoppade till & såg till slut efter skakande tryckningar svaret: "budgivare nr 1 har lagt sig". Med dessa ord hade vi alltså vunnit budgivningen! Helt magiskt! Resten av förmiddagen rullade därefter snabbt på med flera samtal med mäklaren. Vi har nu bokat in oss för att skriva papper på fredag, tills dess ska handpenning vara klart också. Nu behöver även J sälja sin bostad, nån som är intresserad? Fräsch 2a på Karlagatan, väldigt centralt i Lidköping? Krypavstånd till bla stadt. 

Idag hade jag även lovat att komma igång med redovisning av mitt matintag. Dum dag att starta, då jag anlände till min tomma lya som vart öde i drygt en vecka, för nån timma sen. Jag insåg att jag ska förplanera min vecka så att "riktig start" blir imorn men kan ändå starta min bekännelse idag:

Frukost: 2 rostade grova mackor med smör & ost. En kaffe med mjölk.
Lunch: 1 grov köttbullebaguett med en Arla Latte 
Em-fika i skolan: ett päron, en kaffe med mjölk
Em: smoothie med grekisk yoghurt, banan, blåbär hallon & ½tsk vanlijsocker.
Middag: Spagetti & köttfärsås
Motion: Stillsittandes i en bil, sittandes på lektion? Haha, nää. Fast när jag kom hem fick jag hugga & bända upp snön som inte skottats. Det var ca 2dm tjock & tung skare/is. Så ca 30 min hårt ryggpass!

Betyg 2/5, tror det kan trilla ned lite chipsrester jag hittade här hemma. Så lika bra att erkänna det nu =) Jag är mer pepp på morgondagen!

Det sämsta intaget för dagen är lunchen jag fick lösa lite snabbt när jag satt i bilen mellan Lidköping & Karlskoga. Oftast äter jag sämst då jag är som hungrigast & mest stressad. Well, dagens undanflykt blir väl att vi just vunnit budgivningen & jag kom iväg på tok för sent pga alla samtal som behövdes göras.  

  Lånad bild fr google=)


Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis, återigen!! Kul att du oxå kommer igång nu =) Vi ska på step o styrka i möra, häng på! Det är gratis denna vecka. Märi hjälper mig med stallet så jag ska hinna iväg och träna =)

2011-01-11 @ 12:12:44
Postat av: Kamilla

Grattis!! :)

2011-01-11 @ 17:58:13
Postat av: Sarah

Grattis igen!:)



Jaa, jag ska göra det.. dessutom ta reda på lite mer exakt med priser osv.



Haha aw, tack :)

2011-01-11 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0