Vårt finfina hus

Igår kom mailen från mäklaren på bilderna på vårt hus. Det är bilderna som används till annonseringen och jag tror det finns några nyfikna som läser här.

På denna baksida kan man se vår fina altan, där jag ska sitta & njuta av sena vårkvällar och mysiga grillaftnar med goa vänner.


En bild från framsidan



Här är hallen, där man kan gå till häger för att nå köket.



Köket som är fixat -09 med nya vitvaror etc. Underbart!



Gästtoaletten



Badrummet, som kommer att genomgå total renovering i mars. Förhoppningsvis klart just när vi flyttar in. Det ska bli klinkers, kakel och golvvärme. Kanske vi även hittar ett bubbelbadkar som får plats? Det är i alla fall det som vi ska grejja med i helgen, planera vad vi vill lägga till.



Lilla sovrummet, som vi ska ha som gästrum till våra gäster som vill bo över hos oss=)




Vårat blivande sovrum med fönster mot baksidan av gården.



Detta rum kommer att vara datarum/gitarrrum och plats för mitt staffli.



Min egna tvättstuga, som jag längtar! Ja, jag vet, det ligger en ölburk under diskhon...



The livingroom som Johan kommer få inreda.






Jag längtar som tusan! Speciellt då det det ser ut som en bomb som smällt till hos mig. Fyra kartonger är packade, 7 sopsäckar och ändå är det mycket kvar....

XOXO


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vad kul Anzoo! Grattis :)

Det är så himla roligt med eget hus :D

2011-01-20 @ 14:13:54
Postat av: Annso

Jaa tack Kamilla!! :D Har inte din bloggadress sparad på denna dator..:/ Skicka gärna ett fbmail om du vill med den=)

2011-01-20 @ 16:49:40
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: emelie

vuxenpoäng med hus. woooow! ;) GRATTIS.

2011-01-20 @ 19:27:42
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Märi

Grattis och gud vilket fint hus :) Hoppas ni kommer trivas :)

2011-01-22 @ 12:52:12
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0