Utkastad

Om jag i förra inlägget sa att det var mycket på gång nu, så har det blivit värre. Fick besked i morse att jag måste flytta ur mitt hus innan 29 januari. Ja just det. 11 dagar - 4 dagar som jag tillbringar i Lich & på hårsalongen = 7 dagar. SJU dagar att packas allt, organisera och flyttstäda. Ursäkta mitt ordval men HELVETE! Det första jag fick börja med var att avboka träningarna denna veckan. Nu undrar du vad tusan jag gör på bloggen?! Jo jag samlar kraft, strax går startskottet. "Ska bara..."

Blir nog inga mer inlägg om min kost heller, kommer inte hinna med det. Om 11 dar ska jag lämnat mitt hus och om 3 veckor reser vi till Hemavan. Det är en resa på 17 timmar i buss, enkel resa. Denna resa som ingår i min utbildning, där jag även ingår i ledningsgruppen. Kanske skulle behöva en assistens? Hahaha

Ta väl hand om dig & tänk på att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0