Mothers

Snart är mitt lilla huset tömt & det kåänns jätteknasigt. Annars när jag flyttat har jag gjort det för att jag inte trivts längre av nån anledning. Just nu flyttar jag hem till mamma o mats, haha. Bara DET är ju sinnes! Min kära mor var i alla fall med mig idag & hjälpte till med städningen, vi är ett sånt team på det där. Huset har gett mig många fina minnen & det är sån mysighetsfaktor där som man kommer få svårt att skapa igen.

Badrumsplaneringen fortskrider & jag plöjer inredningsbloggar, tidningar & allt man kan komma över i tipsväg. I skolan pratas det kring resan till Hemavan & det känns avlägset, fast det sker om 1,5 vecka. Herre jisses asså! Hur ska jag hinne? Det pratas oxå kring projektarbetet men det måste jag bara skjuta fram just nu. Känner att jag måste bli bättre på att säga nej och verkligen fokuser på en sak i taget. Nåt jag är dålig på. Ja just, det där med sommarjobb oxå, kan nån ge mig ett bara? Hellst en visstidsanställning som fritidsledare på heltid, så vi har råd att bo i huset. Anyone? Får ont i magen av allt som sker nu samtidigt....

Oroar mig för visningen för J's lägenhet som sker imorn på lunchen och torsdag em. Mina vänner, hoppas ni mår bra, jag är dålig på att höra av mig nu - sorri!

Nu tar jag & varvar ned innan sängdags med ett avsnitt How I Met Your Mother.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Bara andas. Man kan inte göra mer än sitt bästa, oavsett om tiden räcker till eller ej.

Lycka till!

2011-01-27 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0