I confess

TREDJE DAGEN, 12/1

Frukost:
2 ägg, kaffe

Lunch: Pasta med köttfärsås

Emfika: Kaffe

Mellanmål: Keso & tonfisk

Middag: Pasta med lite bacon, chipsrester=(

Motion: Step & styrka med BG-gympan

2/5

Inte nöjd med dagen, visst jag tränade men ångesten av svullandet på kvällen vill jag inte ha! Kanske man är hård mot sig? Fick huvudvärk på kvällen, så orkade inte ens blogga då om detta.

Igår var jag ruskigt trött. Verkligheten kom ikapp mig. Det ÄR inte lov längre... Kämpade på riktigt bra hela dag igår men sen hittade jag några chipsrester -igen?! Fy tusan... USCH! Suget kommer på kvällarna när jag är trött. Sen när man är tokmätt undrar man hur man egentligen tänkte. Har idag bestämt mig för en ny plan & fått massa bra tips av kära bror. Sen under dagen har vi haft en otroligt bra & intressant kostföreläsning. Very nice! Så nu är jag supertaggad för nya tag. Ska försöka vrida om min mat, som Anki redan tänkte på, att äta mer på frukost & lunch. Sen ska jag försöka mig på de där proteindrinkarna. Kan förklara mer om allt detta en annan dag. Nu behöver jag packa & komma iväg till Lidköping. Vill inte åka för sent, då man blir trötter. Imorn kl 15 skriver vi på vårt hus med mäklaren, wieeeee!

Fick inbjudan till L & D's bröllop som kommer gå av stapeln i sommar - I FRANKRIKE, idag på posten. Den var sååå fin!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0