Fjärde Dagen

Frukost: 2 ägg, kaffe

Lunch: Tomatsoppa & vatten

Emfika: 1 kaffe. (Det serverades hemmagjord äppelpaj med vanlijsås men jag avstod!)

Mellanmål: Keso med tonfisk, 1 avocado, 1 päron, 2 kaffe

Middag: 3 grova varma mackor med ett glas mjölk

Motion: Nada

3/5

Känner mig så oerhört stolt över denna dag. Stod emot nybakad äppelpaj i skolan och på väg till Lidköping så stannade jag & köpte kaffe då jag kände mig lite trött. Mannen i kassan försökte då sälja på mig en bulle, som jag va sugen på men sa bestämt NEJ till. Väl framme så hade vi tänkt äta nåt mer rejält men jag kände att då jag inte motionerat, så räcker det med varma mackor. Jag ska ju bara äta så pass som jag förbränner, äta bra mat & på bra tider och jag åt en varierad kost igår där jag fick i mig massa bra ämnen!


Nu ska jag iväg på en morgonpromenad=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0