Budgivning

Japp, nu är vi med i en budgivning - på ett HUS! Känns helt sjukt bra & det bara spritter i min kropp. Kan det bli ett nytt blad i livet? Vad kommer det då erbjuda? Massa frågor har man men ändå lång tid kvar innan dessa kommer få svar.

Huset ligger mellan Lidköping & Götene, tar knappt 10 min till Lidköping med bil. Det är en "hörntomt" med en stor äng bakom baksidans tomt = inga snokande grannar (min dröm!). Då jag studerar & huspriserna är som de är nu, så har det lett till att vi nu budar på en bostadsrätt. Det är ändå en fristående villa (ej sammanbyggd med andra alltså) på 4 rum och kök på 105 kvm. Nyrenoverat kök från -09 & i det stora hela, mkt fräscht hus som är byggt på 90-talet. Det tillhör ett garage, förråd & växthus. På baksidan kan jag se oss ha underbara grillaftnar på altanen... Nej jag är inte alls igång & drömmer ?!



Såååå spännande!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

va fint! ^^

mellan götene o lidköping? ligger det i filsbäck?

2011-01-07 @ 15:06:47
Postat av: Annso

Hehe sån tur har vi inte Jenni, det är Källby^^

2011-01-07 @ 16:02:46
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0