Andra dagen

Frukost: 2 ägg, kaffe

Lunch: Pasta med köttfärsås

Em-fika: äppelkaka med kaffe

Mellanmål: Keso med tonfick

Middag: Enchilladas

Motion: Ingen, förutom städning och plockande i ca en tim.

2/5

Nöjd över hur halva dan flöt på men kunde inte motstå skolans hemmagjorda äppelkaka som serverades på emfikat. Pga uteblivna träningen så rasar mitt betyg på mig, dock inte helt i botten då jag ändå ätit små & bra portioner med mat. 

I skolan bjuds det på frukt mån, ons & fre medan det är "kaka" på tisdagar & torsdagar. Jag har en benhård regel där - är det hembakat & det ser gott ut är det ok, annars skippar jag. Kan ändå känna att det var trist att man tog den där. Ännu mer ledsen blev jag när jag jag tillslut fick svar på Träningslagret & DET VAR FULLT (gymmet jag skulle till idag på BodyCombat). Hade försökt ringa innan & det hade visat på nätet att det fanns plats, men när jag väl kom fram så vart jag 5e reserv. Tappade lusten väldigt snabbt då. Istället har jag nu fyllt upp min kyl med nyttigheter. Sedan blev det att packa ned all julpynt, disk och annat plock. Så ingen soffakväll i alla fall. Jag har även lagt ned någon timma på reserach inför det stora projektarbetet som ska skrivas i vår. Känner att jag vart lite av en fröken duktig idag. Bättre kommer det bli imorn då det ska köras dubbla pass. Ett idrottspass i skolan & på kvällen blir det step! Nästa vecka hoppas jag att jag snurrat rätt på dygnet efter jullovet och att isen släppt en del, så det kan bli morgonpromenader igen.

Bättre lycka nästa gång!

Saknar min kisse, eller båda min killar!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Anki

Skärpning med frukosten tkr jag!! Du måste äta mer på morgonen ju =) Kul det ska bli med träning ikväll, hoppas jag hittar mina skor ;)

2011-01-12 @ 06:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0