Uschäkta!

Det där med att lova att visa mina foton här på bloggen var visst lite dumt av mig. Jag ber om ursäkt eftersom detta inte skett! Sitter nu i Lidköping och alla foton ligger på datorn hemma. Innan lovet hade jag fullt ös med läxor, tvätt & en testund med Jess. Uschäkta! 

Ibland tänker jag "asch lägg ned bloggen" men i just den stunden kommer jag på en massa att blogga om. Som att coola Stoffa har kommit en bra bit på sin film han jobbat stenhårt med i LA. Kolla in deras trailer, du kommer inte bli besviken:

cockroaches from Chris Aldell on Vimeo.

Jag är så SJUKT impad!

Idag ska det nog pluggas. Av min första del av lovet har jag bla lagat mat, möte med banken, varit upprörd & snacka skit om banken, sökt jobb, skrivit om CV, hälsat på svärföräldrarna, hängt med med familjen L, målat en tavla, räknat på budget, avbokat sommarplaner och gosat med mina favvopojkar.

Ibland är det tur man inte har allt serverat. Ibland ligger jag bara & njuter av värmen, mjukheten osv i en säng när jag ska sova. Detta efter den hemska och iskalla natten som jag spenderade i snöbivacken. Likadant blir det att njuter av min tid med mina pojkar, då jag verkligen uppskattar den tiod vi har med varandra. Är Du tacksam för det Du har?

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0