SegAnziii

Mör i kroppen efter en superrolig bandymatch som vi hade i skolan idag. Om TRE dagar är vi framme i Hemavan. Jag fattar inte hur jag ska palla den där bussresan. Jag hoppas som till tusen, att jag sover minst 15 av dem 17 långa timmarna som resan ska ta. Under denna resa stannar vi bara 3 gånger varav en gång för matstopp. Nån som har bra tips på matsäck som är gott men även lite nyttigt? Hur fräsch är en äggmacka 20 timmar efter att man gjort den? Bullar håller sig ju alltid men det kan man ju inte äta..?!

Badkar spanas nu på ett billigt på Bauhaus, får se om min blivande sambo kanske till & med köper ett redan i helgen då det är superrea. Annars detta nedan i mosaik från italienska Sicis? I like it!



Längtar till vackra Hemavan lite =)




Kommentarer
Postat av: Kamilla

Pizzasnurror kanske kan passa bra. Googla så får du fram massvis av varianter...en lite matigare bulle. Annars kanske lunchmuffins passar, oxå lite matigare muffins.



Se där, bullmamma är jag redan ;)



Hoppas du får en trevlig skidresa!! :)

2011-02-03 @ 13:29:35
Postat av: Mulle

Pizzabullar är toppen! Annars en sallad kanske...? Jag kommer inte ihåg vad jag hade med, hade nog inte med så mycket...



Men åh, vad avis jag blir! Det var så himla roligt! Och jag gillar ju dessa långa resor också :P (har ju åkt buss till frankrike som tagit 28 timmar :P). Man brukar ha väldigt kul på bussen faktiskt!



Har du åkt skidor förut? Eller är du nybörjare nu?

2011-02-04 @ 12:35:09
URL: http://www.mulles.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0