Nu smyger jag iväg...

Ska strax åka och fixa present till sambon, så kul att ge presenter! Har även hittat några intressanta recept på tårta som jag ska försöka mig på senare idag. Trots att födelsedagen är på lördag, så blir det imorn kalaset blir av. Hoppas han kommer bli nöjd även med tårtan, för den går i hans smaker med mycket choklad :)

Inte helt pigg idag då jag igår jobbade 10.30 - 23.00 och klockan hann bli 24 innan jag och kollegan tog oss upp och la oss på våra övernattningsrum, där vi sover jour. Väl inne på rummet fick jag fixa lite jobb innan man kunde somna in helt. Kl 5.35 ringde klockan och 5.45 var jag igång och jobbade igen. Mina ögon gick nog i kors då men efter ca 4 muggar kaffe så piggnade jag till. Slutade kl 9 och nu skiner sola, så ingen idé att ta en timmas sömn då. Annars i sommar, efter ett hårt dygn, brukar jag åka hem och krypa i sängs nån timma direkt. DET brukar va underbart! Idag lever jag nog mer efter mottot: Carpe Diem!



Snart ser man höstens färger slå sig fram. I morse kände man en riktig höstkyl!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0