Bored...

Nu har semestern tagit slut för de flesta runt om i landet & det innebär att mina timmar på jobbet sinar och jag sitter & har en ofrivillig ledig dag. Visst är det skönt att vara ledig men när det enda som finns att göra är typ städa, tvätta, stryka gardiner och sånt trist, ja då längtar iaf jag efter att få jobba istället. Längtar otrligt mycket efter mina kära vänner, sånna har jag inte så många kring mina trakter...

I helgen fyller sambon år och jag har i alla fall en plan på present, ska nog ta och försöka fixa den också:)

Next weekend efter det, kommer tjejerna hit på kräftskiva!

Okej, solen skiner faktiskt i Källby men jag sitter ändå inne och deppar för nu är nog sommaren slut. Är det inte lite tidigt i år? Kom tillbaka underbara hetta om jag ska va ledig! Om det ska fortsätta vara kallt, så tycker jag att det är bättre att jobba. Att jobba i värmen har däremot varit VÄLDIGT svettigt!

Hur har mina kära FL-kollegor det ute i landet? Jag har knappt kollat internet om man förbiser att jag då och då kikat in på fejjan...

Alla foton från bröllopet i Frankrike ligger på en annan dator men googlade fram nån bild på slottet där självaste festen ägde rum. Det var makalöst vackert och var nog det finaste slott jag varit på: Chateau de Mauriac








XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0