Vem tusan är det???

Efter en frisk timmas promenad på morgonen smakade havregrynsgröten mumma. Har tröttnat så på mackor, vette tusan om det var i Hemavan då vi typ levde på det?

Mina dagar går ruskigt fort & snart är praktikperioden slut & mitt examensarbete ska vara klart. Jag kan erkänna att allt legat på is ett tag men hade besök i veckan av min mentor & då satte hjärnan igång igen. Ska se om jag lyckas bajsa ut lite ord idag, är ledig ända fram till måndag & det känns toppen! Förra helgen jobbade jag nämnligen fredag fram till 01 & sen söndag 16 - 21.30, så blev inte så många lediga timmar med sambon. På vardagarna så åker han när jag sover & när jag kommer hem från jobbet på kvällen, så somnar han inom ca 30 min - så 30 min samboliv/dag?! Haha funkar i alla fall.

Sist jag fotade lite här trädgården hände nåt mystiskt. Jag stod på altanen & självklart sitter kissen i fönstret & spanar in mig & jag tar nån bild på honom. För att inte jag ska speglas i fönstret så sätter jag mig hukad ned & tar bilden underifrån men (ursäkta mitt språk nu) -vem faan är det som står i vardagsrummet bakom katten? Ser ni "mannens axel" till höger om katten?




Detta är helt oretuscherade foton!!! Vi tar en till så ska ni se:



Vad säger du Anki????

Appropå Anki min kära kusin, så har hon startat en ny blogg & läsarantalet sköt direkt på över 100 besök/dag. Har ni lite intresse av hästar så ska ni abslout kolla in hennes blogg. Tidigare har hon haft en lösenordsskyddad men nu är denna helt öppen.

http://ankialmlof.wordpress.com/

För er som inte känner till Anki : Har hästar & ponnier på sin fars gård som hon tränar & tävlar samtidigt som hon utbildar sig till dressyrdomare. Det var även där jag hade min ögonsten Tubbe uppstallad.



Jag på Tubbe & Anki på Yoshi. Tyvärr springer båda dessa fina hästar på dem eviga gröna ängarna idag...

Kommentarer
Postat av: Kamilla

haha, jag ser verkligen ingenting på bilderna! Fantasilös eller vad? 30min/dag är ju åtminstone mer kärleksliv än ni haft innan som särbos! :)

2011-04-15 @ 13:10:20
Postat av: Erica

Jag ser, fasen va skumt!



Tack så mycket, det känns hur bra som helst!

2011-04-15 @ 19:33:38
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Läskigt!! Kom ju bara närmre också!

2011-04-15 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0