Nyfödd

Jag är lite seg av mig att ladda upp foton här men förr eller senare kommer dem i alla fall. Förra veckan fick jag nöjet att besöka ett nyfött föl som fått namnet Prinsess Garbo. Då hon bara var några timmar gammal ville jag inte använda blixten så bilderna är lite halvtaskiga.



Vilar lite



Mumsar mat



Så gulligull!



Stolt & fin mamma!

Det fanns fler godingar på gården som söta Klara:





Bakom en av boxdörrarna fanns Floyd, fast han ser inte riktigt ut som en häst, även om han nästan va lika stor som de andra..





haha störtskön han är!



Nu ska jag iväg till Sockerbruket, för mellan kl 13 - 16 får alla ungdomar som är intresserade, komma & måla akryltavlor med mig, i "designrummet". Har fortfarande inget spikat tema - shiiieeet! Ska bli en skitkul utmaning!

Imorn reser vi upp till skogarna & ska hänga med La Familia på torsdagkvällen & fredag blir det att ruscha runt & besöka nyfödda Linus, krama på mormor & morfar & klappa på Ankis nya häst Eros. Kvällen har jag avvarat till alla vännerna för att sedan på lördag resa tillbaka till Lisch. Min söta kisse får stanna hemma så därav en snabbvisit trots en långledig helg.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilken söt liten en!

2011-04-20 @ 10:59:13
Postat av: Sarah

föregående postat av Sarah :)

2011-04-20 @ 10:59:50
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Anonym

AAH!! Men.... om jag inte hittar någon att gå med.. får jag följa med dig då? Jag KAN bara inte missa SOAD!

2011-04-21 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0