Grillbevis

I lördags slog vi på stort & grillade & njöt av en lyxig & makalöst god middag



Baconinlindad köttfärsbiff fylld med chevre & timjan.





In i ugnen på lite eftervärme ca 5 min...



Färdiga att avnjutas!



Klyftpotatis & en sallad till biffarna & sen kanske det blev lite "kaka på kaka" då jag gjorde en kall sås på creme fraiche, vitlök & riven parmesanost men UJUJUJUJ va go den såsen var! Slickade i mig den senare på kvällen tillsammans med några gurkstavar. Denna kväll la vi alltså ca 100kr på ostar (för det dög ju bara med äkta varor).

Nu måste jag sluta för att ta o städa av huset, för i eftermiddag ska vi ju trängas i trafiken med alla andra påskresenärer.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sarah

ÅHÅHÅH TACKTACKTACK SNÄLLA RARA !!!! :D:D

ska ni vara där hela helgen eller bara en dag?



och gud vad gott det ser ut!

2011-04-22 @ 22:33:51
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Erica

Åh, det där såg riktigt gott ut! Kanske snor den idéen nån gång under sommaren=)

2011-04-23 @ 12:00:10
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0