Ge mig ett jobb nurå!

NU vill jag få besked om jobb & hur det ska se ut i sommar. Går ju inte att planera eller fantisera om sommaren utan vetskapen. Gooosch - ge mig ett jobb NU! Sökte faktiskt ett jobb igår i Göteborg men såg sen att tillträde var till hösten, suck! Har blivit erbjuden att få bo hos min vän under veckorna om jag vill veckorpendla. Det är ju alltid en idé, en period i alla fall. Tyvärr ser jag ganska mörkt på framtiden då folk i min branch hellre anställer folk utan utbildning, för att de råkar ha någon annan egenskap eller kunskap som jag inte bär på. Tex fler språkkunskaper, kille etc. Du ser, i min branch ska du hellst vara invandrarkille, då har du jobb dirre! Jag som bara är svenne/finne (jag är helfinsk men känner mig helsvensk) och en tjej, behövs inte. Så vad blire nurå?

Jag vill på Metaltown i sommar, eller jag SKA på Metaltown för att bland annat få se älskade & bästaste:


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, kändes som att jag fortfarande sov typ!



Hahaha, jadu... Jag vet inte riktigt ;) Men jag ska nog ta och köpa mig en biljett! Om de skiter sig, vilket det inte får, så får jag väl sälja biljetten isf.. Men de ska inte få ske!

2011-04-27 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0