Brännhett

Hola amigos!

Helgen har vi haft finbesök av min kära mor & pappa-matsie & det var väldigt uppskattat. De fixade självklart lite smågrejer här hemma åt oss & hann med en lunch ihop med svärföräldrarna, innan de åter begav sig upp till skogarna. Trivs himla bra här i södern men trist att ha så långt till familjen. Just nu är det nog lillebror som jag saknar mest. Har ju inte träffats sen JUL - sjuuukt!!! Till påsk blir det en tur till hemtrakterna för familjemiddag & kompishäng, så då ska jag kramas med broder. Lillsyster får jag vänta med då hon far ända upp till Åra då istället.

Resten av helgen kan sammanfattas med - DYR! My man har pimpat sitt ljudsystem med att addera en sub till sina högtalare, så nu är ljuset fantastiskt. Satt med i affären, där vi fick lyssna en massa på ljud hit & dit, där mannen även informerade mig om en viss legend som kommer från Karlskoga. Snubben är väl mest känd bland ljudteknikernas värld, för jag visste då ingen Bosse... Vi hittade även en ny, fin vardagsrumslampa på Mio & idag hann jag in på Hem Companiet & satte fart på att skapa egna fina ljuslyktor till altanen. Så snart jag hinner landa i huvudet lite mer, så ska jag dra fram kameran & fota lite. Just nu hör jag mannen snarka i soffan & jag borde oxå göra detsamma. Tyvärr har jag jobbat kväll men imorn ska jag börja 8.00 - not so nice.



Nya lampan =)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för den goda lunchen i helgen!

2011-04-06 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0