Utan mina pojkar

Hemma i ett tyst hus och inte ens Frostis håller mig sällskap. Tog med honom till Lidköping & han fick bli kvar med min man, då jag snart ska tillbaka. Just nu känns det lite knasigt & värre kommer det bli, när man ska sova själv i sängen sen. Ingen av pojkarna som värmer mig! På fredag är vi lediga från skolan, så kommer vara tillbaka redan torsdag kväll. Har planer på att göra min debut på Ullared på lördag om inget annat speciellt dyker upp. Vill ta vara på den extra ledighet som bjuds på och göra nåt kul.

I lördags blev vi bjudna på smarrig middag av J's föräldrar med den goaste chokladtårtan till efterrätt jag nånsin smakat. Den va inte bara god, den va makalöst vacker att se på med stjärnfrukt, passionsfrukt, jordgubbar o en bit mörk choklad. Allt i en trevlig "hög" i mitten. 

De flesta har väl sett den på fb men här är jag i mina nya glasögon jag hann hämta ut i fredags!



Imorn åker jag till skolan ca 8.30 för att komma hem på ca 23 efter en jobbkväll på kvinnersta. Tisdag skola, motionspass på skolan, hem, tvätt, träna zumba. Onsdag åker 7.45 för att intervjua litte, sen till skolan hela dan för att avsluta med att jobba i cafét på kvällen. Torsdag, skola o sen brumbrumma till mina pojkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0