Nallebjörn

Hade en sån fantastisk lördag igår! Jag, min pojkvän & min kära vän Jess & hennes pojk tog turen in till Filipstadsmarken & vi var även barnvakt åt Jess systerson W. En sån sötunge på 6mån som trivdes bra med oss & gnällde inte ett ljud. Solen strålade som bara den kan göra en vacker höstdag, det var packat med folk & det doftade munkar, hamburgare, grillade majskolvar, kebab, langos och massa mer matdofter. Musiken dunkade på från tivolit och man kände på atmosfären att alla värmlänningar bara njöt av att promenera runt bland alla stånd. På vägen till bilen stannade vi till bland karusellerna och kollade våra vinstchanser & min bäjb kastade ned en massa burkar & vann mig en göllig nalle! Bilden tagen med min nya mobil:



Hemma på sena eftermiddagen rensade vi lite ogräs & sen blev det film & grejjande. Ska fortsätta idag med grejjande, ska ju iväg på lägervecka med skolan imorn bitti. Har en massa packning & tvätt att fixa med & huset mitt ska städas, så Ida kan bo här i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0