Klä upp figuren

Känner en lätt irritaion att jag just nu har klädproblem. Jag gillar mode o det vackra tingen och plockar en egen stil, som många gör. Jag kör ganska hårt efter idén att klä mig efter figuren. Just nu är det ett gigantiskt problem! Min figur funkar inte till nåt plagg som hänger i butikerna. Antingen är det oversize, byllsigt och stort vilket gör mig till en gigant som göms i en säck - not nice! Andra alternativet är att ha ett par superslimmade, långa & snygga ben att dra nåt tajt över så som jeans, treggins eller en långkjol. Jo jag har de små tjocka taxbenen, inget att visa upp! Så hur klär man sig dåra? Va? Va? Anyone?

 

I en typ av denna klänning, så skulle jag drunkna.



I denna modell av klänning, ska man va slank för att få snygga kurvor. Min kropp har redan dessa kurvor...

Jag vet, man kan ju alltid banta & träna för att lättare passa in i samhällsidealen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0