I'm Still Hot

Febern vill inte ge sig o nu är ja ruskigt trött på den! Många kanske tänker att man inte ska välta kanoter, gå ut & käka på krogen etc om man e sjuk men ja tror att det är bacillerna som gör oss sjuka. Så nu vill jag att de ska ge sig av! Bums! Imorn ska vi nämnligen ha friidrottsdag me hela skolan & jag SKA vara med. För friidrottsdagen med vår skola är sjukt kul! Hela skolan har delats in i olika länder & blandats om för att sen plocka poäng i varje gren. Om jag tex imorn kastar en liten boll 6m, så har mitt lag fått 1 poäng. Kommer den längre, kan det bli fler poäng. Så även om jag är krasslig, kan jag allt vara där o samla några en-poängare! Om jag vore frisk, skulle jag satsat på lite mer poäng men tyvärr kommer jag nog inte orka det... Jag & Erica, tillsammans med resten av vårt lag - Brasilien - SKA bah vinna! På torsdag har vi självaste idrottsgalan med prisutdelning, underhållning & annat skoj och självklart är det vår toppenbraiga klass som arrangerar den. Affischer, designed by Annso, sitter redan uppe efter dagens skoldagsprojekt. Det kommer vara tema GALA. Fuckin fab!

Hoppas ni andra håller er frisk från baciluskerna!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0