I'm alive!

Hemma i verkligheten & lever men dras med en jobbig förkylning. Vaknade upp i torsdags o kände att då var det min tur... Samma kväll fick vi lära oss kamraträddning som det heter, att rädda sina vänner om de ex har vält med sin kanot. Det innebar att JAG välte med min kanot tillsammans med Sara. Så sjukt stolt att jag trotsade alla rädslor, sket i förkylning & feber och bara gjorde det! Jag är blåslagen på hela kroppen efter att i panik, klättrat upp i kanoten igen.. Försökt att ladda upp ett album från veckan på fejjan men det bara misslyckas hela tiden, så nu ger jag upp.

I detta 12-mannatält har jag bott i sen i måndags, alltså 5 dar.









Jag var en hejjare på strutfotboll!











Här plumpsar jag & sara i vattnet!!!!





Där ute & låg jag ett tag i vattnet innan vår kanot hade räddats. Vilka fler kan skryta med att de badat i september i år?

Nu ska jag ta en dusch för att sen ska jag & J möta upp A & O för en middag på stan. Sweeeeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0