I feel good (nananananaaa)

Njuter av att jag känner varje muskel i min kropp, speciellt höfterna som skriker. Har vart på salsa-aerobic, vilket var som typ ett salsa/zumbapass och där fick man svänga höfterna vill jag lova! Rulla, rulla, rulla... Skoj som tusan och kul att vi är ett litet gäng som åker ihop. Nån mer som är sugen, så kostar det 60kr/gång och vi åker på pass som hålls i olika gympahallar runt kga, oftast startar det ca 19.

Imorn kommer bli en sjukt jobbig dag då vi ska hålla en friluftsdag för mullhyttans skola, åk lekis - 6an. Barnen anländer till platsen där vi ska vara i skogen, ca 8.40 och då ska hela stället vara iordningställt. Så ja, vi ska vara där ca 7.20 och det innebär att jag går upp runt 6. Då är jag en av de, som får lite mer sovmorgon, har inte lika lång resväg... Dagen är slut omkring 15 med all städning och då ska man hem, packa en massa och vidare mot Lidköping. Ska bli sååå kul att åka ned imorn! Förresten så är min praktikplats inbokad... i LIDKÖPING! Så till våren kommer jag bo nere vid slätta aka södern. 

Btw, va tusan fuckar facebook nurå???

Fick sms att mina glasögon är klara, måste hinna förbi och hämta ut dem imorn! Blev två par för priset av ett, så då kunde jag plocka två par bågar jag gillade och behövde då inte bestämma mig till fullo, vilket par som var bäst. Kommer mest använda dem som komplement till mina linser, så kanske inget ni kommer se mig i. Skönt de dagar man bara inte orkar stoppa fingrarna i ögonen.



Vackra Sjölunda, där jag hade itt sommarjobb i Lidköping!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag är verkligen skitsugen på Zumba!! Men tror inte jag har ork till ett helt pass tyvärr... eller så kanske det är det jag behöver? Svänga lite höfter ;)

2010-09-24 @ 08:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0