Fredag!

Mr J sitter & leker med senaste inköpta teknikprylen, jag har en ny klänning, ring & doftpåsar i hemmet. Det är fredag & snart ska vi iväg & bowla med 2par J's för att sen bege oss vidare till Jacks för en middag med tjejerna & deras pojkar, som är på väg hem från Gbg. JAG ÄLSKAR FREDAGAR! Man kommer upp i tid (skola 9 - 12), man hinner shoppa, umgås & njuta. Du har hela underbara lediga helgen framför dig och det enda som kanske fattas är, att vara utsövd efter en lång vecka. För mig är inte fallet så, då jag legat sjuk. Kanske bara inte fått tillbaka min krafter helt än. Tålamodet var kanske inte det bästa i skolan idag, sorry mates!

Nu ska jag ta en dusch, så jag hinner bli lite fin tills kvälla!



My man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0