Fantastiskt gensvar!

Mitt humör idag i skolan var inte helt på topp men det har jag släppt nu och har inget med dagens inlägg att göra. Kom hem från skolan o såg att jag missat ett samtal från ett nytt nummer. Nyfiken som jag är, ringer jag genst upp för att ta reda på vem som söker mig - SOM TUR ÄR! Detta samtal var ett erbjudande, att vi i vår klubb gör en insats som leder till att vi får en slant i kassan. Erbjudandet var ju otroligt lockande men min första tanke var ju, vilka har inte sin lördag uppbokad med planer, dagen innan? Hur tusan får vi ihop 8-10 personer på så kort varsel? Hästfolk är ju sådana att man gärna har både heltidsjobb, barn, familj, hem & andra kurser att gå på, samtidigt som man ska hinna fodra, rida o allt med kusarna. Well, we're so fuckn' fabolous! På 1,5 timma har jag 7 personer som sagt med positiv & glad respons att "det där är klart vi fixar, jag är med!". Hade inga förväntningar på att lyckas få ihop detta, kanske några strycken i så fall och nu sitter vi med allt klart. Jag blir så stolt, glad och varm av denna anda. Så himla underbart!

Har man inga förväntningar, blir man sällan besviken utan bara glatt överaskad. Ibland kan saker få sån vändning att glädjen sprider sig inom sig i flera timmar. Så är det nu. Ni som råkar läsa detta och är en de som är med imorn, Ni är bara Bäst! Inget är tydligen omöjligt:)

       

Kommentarer
Postat av: Saga

Ännu en ny design utlottning i bloggen, turen kanske är på din sida nu. Spana in! :)

http://sagapaga.blogg.se/2010/september/vi-kor-en-designutlottning-igen.html

2010-09-04 @ 21:41:02
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0