Blondbomb

Eftersom ja inte kunnat visa "nyare" foton på ett tag, har jag inte visat min blonda färg. Hade en fotostund med mig själv efter frisörbesöket. Så varning för ego-bilder!











Fortsätter visa hur snygg man är på Hornön, då man målar utedass en sommardag!



Några trivs bäst med en biltidning...



Fast efter en stund kryper det i Johans fingrar oxå:)





We're having fun!



Tröjan på mitt huvud skyddar mitt hår. Fick sen besök av goaste lillasyster:



I helgen som var, fixade jag mina naglar:





På kvällen var vi bjudna på lite fest, så då piffade jag till mig:



Nu ska jag ta & ge mig till sängen. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg så att! Grr! =)

2010-09-01 @ 23:02:29
URL: http://idainlife.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack! Jag försöker iaf och nu verkar det som att det börjar hamna där det ska=)



Snygga bilder i vanlig ordning=)

2010-09-02 @ 20:31:48
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0