Ullared -check!

Så där ja, då har man gjort Ullared & överlevt. Hör Johan snarka just nu, för attans så jobbigt det var. Gick upp kl 6 & det är mitt i natta för Annso. Som tur är körde J & jag satt & sjöng, kollade gps'en, drack kaffe & annat shit. Väl framme fick man börja med att slåss om parkering, sen för att få en kundvagn (några sa att de gav sin för 100kr, haha), för att därefter köa i lite mer än 1 timma innan man vart insläppt i kaoset. Hittade så klart galet mkt skräp, presenter till vänner & släkt,  såg vd'n 2 ggr, såg filmteamet filma den gigaaaantiska kön,  blev påkörd ca 79ggr av andra kundvagnar, fick armbågar körda i mig ca 7 gr men summan av dagen är att jag & Johan hade en skojjig utflykt! Rolig, underhållande & tröttsam dag. Kan i alla fall säga att jag vart där nu men kommer nog inte återvända än på ett bra tag igen. Det var nog inte min typ av hobby/shopping resemål or whatever som gör att folk tar sig dit.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kamilla

hehe... läste på Gekås hemsida att de hade försäljningsrekord i lördags på 24 milj! Det var en del folk med andra ord...



Jag ska göra min premiär på måndag... hoppas innerligt på LITE folk och billiga babygrejer :)

2010-10-05 @ 09:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0