The Studio

Hade en faaantastisk helg som minnet sent kommer glömma. Hittar inte alla adjektiv som beskriver hur tokbra & kul jag hade. Bilder från kvällen kommer en annan dag men tänkte visa från The Studio. Allt gick bra & jag blev speciellt nöjd med sminket. Tyvärr fastnar aldrig smink på mig & det rasar av lätt, så skedde även redan här. Utav ca 60 bilder så vart väl typ 5 bra i alla fall. Galet stressad fotograf som var lite för trött. Att ta hänsyn till poseringar som funkar för mig, var det inte tal om så många bilder blev skrattretande fula. Då jag fick köpa 11 bilder för samma pris som 6 st, slängde jag med några fler som jag kan photoshoppa=)

Här är oretuscherade sanningen:










Måste byta till vinterdäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0