Summering

Helgen gick galet fort & jag summerar den:

Fantastisk 2-rättersmiddag med darling, vad sägs om lammfärsbiffar med ajvar, citron, persilja & vitlök till rostade rotfrukter & hemmagjord zatziki. Tyvärr har jag målat om köksbordet, så detta fick avnjutas i soffan men det gick himla bra det med. Efterrätten bestod av vit chokladmousse på blåbär & hallon. Efterrättten var så gudomlig, att jag gjorde några fler portioner av denna till lörsdagens middag med grabbsen & även där gjorde den dundersuccé!

Söndag - hur tusan kan det vara tillåtet att ha alkoholreklam på en söndag på tvn? WTF?!

Måndag - skola & jobb, som vanligt!

Imorn, ska jag studera enkätsvaren vi fick ihop, rida Timber & försöka mig på zumba på kvällen. Ser ljust på framtiden som tyvärr går mot mörkare tider.

Keep up the spirit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0