Plugg, plugga, pluggat

Jo visst, då sitter man & har lektion i datasalen i skolan & ska lära oss att göra en egen hemsida. Just nu är dock vår lärare på möte med rektorn, what did he do wrong? Nä skämtosido. Det är intressant & skoj att skapa. Ikväll blir det en galet massa läsande, tror nån pratade om 100 sidor tills imorn?! Ojoj....

Inom en timma sitter jag & fikar med suma! Om mindre än 6 timmar, så börjar Grey's Anatomy på kanal 5. Om 16 timmar är jag ute på en morgonpromenad igen. Om 25 timmar är jag på volleyboll träning. Om 2 dagar bör jag vara på väg, eller befinna mig, i Lidköping. Om mindre än 2 dagar, så startar mitt höstlov. Om 8 dagar har min pojke startat sin minisemester. Om 9 dagar är vi i Göteborg. Om 12 dagar är höstlovet slut & vi är åter igen i skolan. Bara så ni vet!

Finskt graviditetstest.

Stick en flaska Finlandia i "hufsatufsa" och vänta lite... Dra ut flaskan igen... Har det minskar på innehållet, då är det nog folk där!!!


Ha en toppenbra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0