Nu sprutar energin igen

Efter en dag med noll batteri kvar, med mycket funderingar & tankar så är jag tillbaka igen. Avslutade soffdagen igår med ett tokösigt pass med bästaste LB som höll i step & styrka. Körde skiten ur mig & det va dyngött, som än kan sägö. Hade ett underbart samtal med min J på kvällen som gav massa underbara skratt. Kanske det blir piraten framöver?

Som sagt så är energin på topp idag & har varit skolan & fixat lite på fm & då visade det sig att klassen gjorde ett superbra jobb igår, så resten av veckan är det självstudier. Jag behöver hjälp av ungdomar 13 - 17 år att besvara vår enkät, ska vara klart på måndag! Annars är klassen igång & säljer New Body, så är du intresserad så hjälper jag dig gärna att köpa av oss=) När man kommer hem många timmar tidigare än beräknat & får sån där fri tid & energin sprutar, ja då målar man om sitt köksbord. Kommer bli döösnyggt, vitt & fint. Öser tvätt oxå, nu när vi fått ny torktomluare -thanx M!

På lördag blir det middag & bärs med grabbarna, sooooft! Va länge sen vi hängde, speciellt nu när inte min kära bror bor här längre. Det styrs lixom inte upp nåt utan bro'... Innan lördag kommer personen som får hela mitt hjärta att slå, jippiiieeyaaay!

               

 På 1vecka har 2 par i vår klass fått en varsin välskapt dotter. Grattis till er!

Dags att återgå till projekten=)
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0