I must say...

Träningspasset jag gick på idag...sög! Förlåt, tränaren hade säkert övat & lagt massa tid på att det skulle bli skoj men allt blev bara fel. Usel musik (smörig latinopop), trots katastrofal kondis & övervikt blev jag knappt varm & tränaren själv dansade konstant fel... Usch va trist för både mig, henne & alla andra som tyckte det var ett dåligt pass. Fortsättningen får bli att gå på LB's pass, cause she's a star! Alla älskar LB=)

Ska strax sätta i mig min middag som blev klar just innan passet. Provsmakade bara lite innan & kan säga att det vart jävulusiskt gott! Så Erica & alla andra matinresserade & glada i mat:

Skala & skiva 6-8 potatisar, skiva 1 gul lök & 1 rödlök, skiva minst 250g kryddig korv (jag tog chorizo). Lägg allt i en ungsform blandat med hälften av 2,5dl ost. Salta & peppra, häll sen över ca 3dl grädde & toppa med resten av osten. In sen i ungen omkring 45 min skulle jag säga. Enligt receptet 30-40min. Sen har ni en yumiiiee middag! Kanske inte så kalorisnål mn mättar på ett gött sätt, som håller en sån jämn mättnad som jag kör på. Alltså man behöver ingen bamseportion för att varken bli mätt eller hungrig inom 2 tim igen.

                  

Kommentarer
Postat av: Sarah

vet du vad? vi har fixat en mapp för recept i fc! haha, ligger i 911 ;)

2010-10-07 @ 22:34:53
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Erica

Åh, det där lät både enkelt och gott, det måste testas nån dag=)

2010-10-07 @ 22:54:41
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0