Glädje sprider sig

(Vill förvarna känsliga läsare för smörvarning i detta inlägg)

Känner mig så himla glad. Först hann jag träffa min kära gamla vän Öberga & det var inte igår. Hade en en kafferast man massa skvallrande om våra liv, då vi inte träffats på ca 10 månader. Så glad att vi hann ses, då hon va hemma på besök. Brummade vidare ut till Knutsbol & kollade när Anki & Lilah tränade för Johan & shiiiit va fina de är. Otroligt vilka framsteg, om man bara vill jämföra mot 2 veckor sen då jag fotade dem. Så himla kul! Sist men inte minst, har jag just lagt på luren med min blonda krulltotta som numera är småkär & hittat en kille som gör henne glad. Så sinnessjukt glad för hennes skull, because she's worth it! Fick även höra att det ska bli ett bröllop i Frankrike i sommar, ooh herre min hud så kul. Så glad för deras skull oxå. Glädjen ger glädje & den sprider glädje, so keep on smiling :)

  

Snart ska jag ringa min kärlek. Imorn åker jag dit. Åter igen ler jag. Han får mig att le. Hoppas du som läser, har vänner och/eller kärlek i ditt liv, som får dig att le.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt litet glädjeinlägg! Skönt att du får åka till din kärlek imorgon

2010-10-14 @ 22:57:14
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0