Årets höjdarhelg!

Till helgen kommer bli en äkta höjdarhelg! Hela familjen ska äntligen samlas ihop för att umgås i Västerås. Detta planerades in i början av augusti, så vi är en familj med dumma rutiner som sällan hinner njuta av varandras sällskap. Som syster sa, var det julas sist? Inte nog med att vi ska träffas upp & njuta av ledigheten ihop, så har jag fått tid på "The Studio" & har bjudit med mig mamsen o lilsis. Vi kommer ha en ljuvlig tjejstund på 4 timmar där vi blir omhändertagna & snygga. Så nu har jag & syster (döv syster, därav msn)surrat på msn hela kvällen om klädbyten, assecoarer, skor & frisyrer. Dagen börjar med att vi anländer i Västerås ca 11 för att 30 min senare vara på 19e våningen på skrapan. Där blir vi sminkade (wieeeee) & sen får vi tid att fixa våra frisyrer med deras produkter & plattänger. När vi är klara är det dags för själv fotograferingen i studion och då har vi 3 klädbyten att variera mellan, av våra egna kläder. Så snälla rara läsare, vad tusan ska man ha på sig? Många jag känner har gjort detta tidigare, vad säger ni? Ni som inte gjort sånt här, vad är snyggt/coolt/roligt? Jag vet inte heller vad jag ska hitta på med mitt långa burr. Ska det vara platt? Lockigt? Vågigt?

Imorn startar redan min höjdarhelg med en internationell dag på skolan, där det ska provsmakas från olika kulturer. Jag & kära Lejla jobbar i vårt kaffé fram till 12 - nice! Kl 15 så sätter jag mig i frisörstolen o ska fixa min hemska utväxt. Blir nog åter igen en brunetta... Fram mot kvällen kommer sen min favoritperson - my man!

Åter till lördagen så ska vi sen på kvällen försöka få bord på Frank's, som tydligen är oerhört populärt & fint. Att få bord innebär att börja köa typ innan de öppnar. Normalt så har de ca 6 veckors väntetid på bordsbeställnng men just lördagar har de bara drop in... Mmm va göttit det ska bli! Ååh va jag ska njuta i helgen och bara ha det underbart.

               

Har tänkt om jag skulle jobba lite mer på den där pose'n infö lördag. Känner att jag har bra kläm på den. hade fler bildexemplar med blogg.se bara fuckar mä mäj :-'(

I say, go natt then


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vad kul!!

Lockigt hår röstar jag på :)

2010-10-22 @ 08:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0