And then...?

Sitter & har lektion i datasalen med diagram. Ujuj så bra det går....

Igår var det jobb som vanligt på måndagar & vi bakade tårtor igår. Har nog aldrig haft så många ungdomar med på en aktivitet vi anordnat & själv ledare blev jag oxå. Det var så vackra grejer de skapade. Senare satte jag igång tjejgruppen & DET kommer bli lärorikt & spännande. Har en bok som Mia Börjesson skrivit som assistent tillsammans med sånt vi lärt oss i skolan. Himla skoj att använda sånt vi lärt oss i skolan & se hur det fungerar. Jag är superexited!

Nu är jag vrålhungrig, hann inte med att äta frukost innan skolan & i datasalen får man icke äta... Gaasch, alla bara sitter & ropar efter hjälp. Låt mig gå & äta istälelt=)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Nix jag har aldrig varit på Ullared innan. Men eftersom jag är folkskygg av mig läste jag på lite på hemsidan om vilka dagar de rekommenderade :)



Hmmm... synd med jackorna att de inte var så billiga...men de är säkert lite billigare än att köpa dem i sportbutik här...om det ens finns så stora strl här... ;)

2010-10-06 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0