What would I be...

...om jag inte hade världens bästa mamma? Ja till att börja med så skulle jag ju inte ens existera. Idag är det hennes dag & jag fixade middag åt henne,  hemma hos henne, en himla bra present & likaså uppskattad.

    

Hon är vacker som ett konstverk!

Vill passa på att gratulera min kära vänner som numera ligger på blogg-toppen på blogg.se. Man kan se "Dressyrmupparna" bland de mest aktiva & besökta. Så himla kul för dem! Ni hittar dem på http://dressyrmupparna.blogg.se/index.html 

Nu ska jag kolla Grey's Anatomy. Missade avsnittet igår på tvn.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Presenten var väldigt uppskattad - tackar så mycket!

2010-11-19 @ 09:41:07
Postat av: Annso

Så bra! =)

2010-11-20 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0