Fyra


4 tv-program jag ser
Grey's Anatomy (som visas IDAG), Desperate Housewifes, Cougar Town, Gossip Girls & Entorage. Oups, blev visst 5 men det bjuder jag på.

4 saker jag gjort idag
Läst ut boken "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson, tvättat kläder, tagit premiärpromenaden i mina nya asläckra walkingshoes, legat & tyckt synd om mig själv i soffan.

4 saker jag längtar efter
Tills min ryggsmärta går över, fredag då bejbi kommer hit, att få komma till skolan imorn & göra nåt vettigt och till helgen då det ska ätas middag med Staff & Natti.

4 saker på önskelistan
Att få flytta ihop med min man - i ett hus i Lisch, en ny bil, att bli klar fritidsledare. Jaa det är nog så. Högts är att få ett liv ihop med mannen & då helst i ett hus & det är ju typ 2 önskningar i ett:)

4 saker jag avskyr
Folk som inte lärt sig att det är coolt att säga förlåt, eftersom alla gör fel & alla bör kunna säga det då, djurplågeri, att dammsuga & tomater som är äckligt.

Som ovan nämnt, har jag läst boken av Jenna Jameson & vill rekomendera en otroligt intressant & fängslande berättelse om hennes liv. Varning för sträckläsar-bok!

                          

Ha en mysig kväll kära läsare!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0