Sömnbrist

Imorse steg jag upp & trotsade min egen vilja att ligga kvar o sova en timma extra. Ibland bara måste man tvinga sig upp, för att rätta till dygnet lite. Somnat 3 kvällar i rad runt ett och då kan jag säga att man inte är allt för glader innan sju, då klockan ringer. Försöker ta morgonpromenader innan frukost, innan skolan vilket är himla gött men svårt att ta sig ur sängen. Så idag är dagen med knapp sömn i kroppen, morgonpromenad, skoldag med avslut på Davids med Step o Core. Väl hemma fixa tvätt, dusch o käk o sen vidare på kalas. Kära kusin-vitaminen Anki fyller idag. GRATTIS!

Ligger nu i söffan med datorn på magen. Inte många minuter till är jag vaken. Bara så ni vet.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0