Minussjuttonkommafem

Temperaturen ute visar -17,5 -helt normalt för november! Eller..? Vad är normalt & vad är onormalt & vem kan avgöra detta? Majoriteten? Den mest vise? Vem vet eller kan avgöra vem som är den vise? Nog om filosofi & annat tjafs.

Idag hade vi en intressant föreläsning om andlighet/helighet som ingår i nuvarandra projektet vi jobbar med, den "Tredimensionella människan". Studerar bla kropp & hälsa, sociologi, marknadsföring & sociala medier. Otroligt intressant & roligt projekt som ska avslutas med en utställning i skolan. Kreativa delen av hjärnan är alldeles lycklig & jobbar på högvarv! Efter första passets lektion så satte vi oss alla redo för nästa pass och vi väntade och väntade..och väntade och väntade, på vår lärare. Efter 20 min försening så går några iväg & letar efter herrn som i stort sett alltid är i tid och får då reda på att han är i Stockholm. What? Va hände? Vi hade läxor tills idag? Inget gnäll från vår sida & speciellt inte jag, som inte hunnit nånting i hemmet. Så när äntligen sola sken för fullt vågar jag mig upp på vinden och gräver fram allt fint julpynt. Endast adventspyntet är framme än så länge & det är SÅ UNDERBART! I alla rum skiner det massa mysigt & fint.

Nu ska jag göra läxa, redigera några foton i photoshop & skapa min & Christinas Roll-Up. Vi har i uppdrag att skapa Roll-Ups för skolan & på bara några minuter fick vi ihop TRE amazing förslag. Kommer visa dem här när de är klara & bedömda. Har vi tur & "vinner" kommer de användas på riktigt till skolan sen. Med andra ord - vår kreativitet kommer hamna på tryck! Ascoolt! För "vi är ju lite bättre an alla andra" (internt uttryck vi haft sen ettan), så självklart kommer våra ideér tryckas.

En annan skojjig sak, åker nu runt i "penis" =) Min brum-brum är trasig & världens bästa man ser till så att den blir lagad & kör hit den på fredag. Skulle iof inte ha nåt emot att fortsätta brumma i penis, en mycket trevlig & behaglig bil att köra.




För er som är nyfikna så är registreringsskylten på bilen PNS = penis, eller?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, perfekt presentaffär! :D

nämen åh, tack vad söt du är !

2010-11-30 @ 20:54:16
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Erica

Du får väl också lägga ut lite bilder på ditt pyntade hem så vi får se=)



Självklart är det penis, vad annars, haha!

2010-12-01 @ 19:45:25
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0